Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2009 12:19 - за другарските, блогърски и други срещи
Автор: flyco Категория: Други   
Прочетен: 48473 Коментари: 128 Гласове:
23



Като четох постовете и гледах снимките от състоялата се среща на блогърите от Пловдив ми направи впечатление, че някои от хората са отишли там семейно. Е, това не го разбрах. Защо семейно бе, че що си не взехте и децата и внуците с вас? Не, че нещо, ама все пак срещата си е на някаква определена общност. Нямате тайни ли, че кой е казал, че става въпрос за нещо тайно? Нямате си доверие ли? Аааа, че тогава за кво сте тръгнали по срещи :)
На мен това ми се струва странно и не го одобрявам, но разбира се всеки има право на личен избор кога как да постъпи. Интересно ми би било все пак, някой който е ходил на такива срещи семейно, да сподели защо го е направил. Пък и да не сподели, голяма работа...



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Приятел,
27.07.2009 12:23
и аз не одобрявам тези срещи, правят ги да има мир тук,искат блогърът zlika да не ги плюе, за това го взимат с себе си уж да им е приятел.
Има много лицемерие, много фалш!!!
Поздрави за позицията!!!
цитирай
2. lubopitstvo - Здрасти, флико
27.07.2009 12:25
Както знаеш аз не ходих, защото ги правят на края на света, но ако отида на следващата ще е със семейната кола, която не мога да карам, защото нямам книжка и следователно ще дойде и съпругът. Той не иска, което е разбираемо и така се завъртаме в-хем сърби, хем боли, хем мама не дава.
цитирай
3. frina - :)
27.07.2009 12:28
и според мен не е лошо да си имаме два различни свята, наместо да ги превръщаме само в един ( в който да вмъкваме и цялата рода:), но всеки решава за себе си.:)
Усмивки!:))
цитирай
4. sowhat - а аз одобрявам срещите
27.07.2009 12:28
поединично.

!!!
:))
цитирай
5. flyco - Re: vulkutedinak
27.07.2009 12:30
За лицемерието си прав. Нямам нищо против връзките между хората да стават все по-топли, но съм против тази топлота да е за сметка на прекалени компромиси. Разбира се всеки сам си решава кое до къде. Виж, ако всички са решили да отидат на такава среща с един и същи мотив няма лошо, Няма лошо и ако се напият едновременно. Но винаги има някой въздържател, нали...
цитирай
6. krotalka - С половинките си бяха само Хриси и Албенка.
27.07.2009 12:31
Мъжът на Албенка също е блогер в блог.бг! Остава само Хриси, разбираемо е за нея, тя живее в Кърджали и не може да шофира.
Не търси под вола теле! Не се заяждай!
цитирай
7. flyco - Re: lubopitstvo
27.07.2009 12:32
Хайде, хайде, колата, бензина, мъжа ми, жена ми, червената ми обувка, синята ми жилетка ... Както казах всеки сам си решава.
цитирай
8. flyco - Re: frina
27.07.2009 12:34
Светът си е един, няма отърване от него, но можеш да имаш лично пространство в по-голяма или по-малка степен.
цитирай
9. allbi - ида ида ето ме :)
27.07.2009 12:35
та най вече за мен се отнася, нали ?
та ето по право си присъства на срещата моята половинка щото си е блогър и си вървим, когото има възможност заедно ...

http://dimasribar.blog.bg/

цитирай
10. flyco - Re: sowhat
27.07.2009 12:35
:) достойна позиция Соу!
цитирай
11. flyco - Re: krotalka
27.07.2009 12:37
Както казах винаги има един въздържател, това не е проблем и не е заяждане. Говорех по принцип.
цитирай
12. flyco - Re: allbi
27.07.2009 12:38
Живи и здрави, ти, мъжът ти и всичките ви роднини блогъри :) Както е тръгнало следващата среща блогърска може да си я направите семейно.
цитирай
13. allbi - абе ,
27.07.2009 12:39
я си гледай работата ...
пфу...
цитирай
14. krotalka - И мойте синчета са блогери!
27.07.2009 12:41
Но не дойдоха на срещата, за което съжалявам...
Май завиждаш?
цитирай
15. lubopitstvo - Значи, на хората не мош им угодиш
27.07.2009 12:46
Анонимен коментар в блога ми по повод евентуалното търсене на секс при срещите

78. анонимен - more,ba6 za nego si ide re4
12:31 za kakvo se sabirat....za "priqtelstva"?!!!?? sqka gleda s 4 o4i koj da q ...цитирай


Ако обаче отидеш със съпруг, който да те държи изкъсо да не правиш глупости и не очакват щуротии от теб, флико пък е недоволен..
цитирай
16. flyco - Re: allbi
27.07.2009 12:46
виждаш ли, ако бях на срещата сега нямаше да можеш така лесно да кажеш "пфу". А ако пък и след това си можела, по-добре, че не съм бил. Ако ти е трудно да хванеш смисъла питай гугъла кое как.
цитирай
17. flyco - Re: krotalka
27.07.2009 12:48
Живи и здрави да са ти, направи ми впечатление, че всички на снимката са долу-горе в една възрастова група. Интересно защо.
цитирай
18. анонимен - flyco
27.07.2009 12:49
Приятел както виждаш сега ще те искарат интригант и по черен от дявола. Чувал ли си за историята с блогърката lidis. Ако си я чувал всичко ти е ясно!!! Подкрепям те, и ти и аз не сме за яденето и пиенено

Кроталке,ако сега кажа че правя купон и каня блогъри ти ще си първата коята ще дойде нали?
цитирай
19. allbi - жевей си ти по гугълски
27.07.2009 12:50
аз си живея както ми харесва ...
бил не бил си пролича какъв си :))
цитирай
20. flyco - Re: lubopitstvo
27.07.2009 12:52
Да кажа покашляйки...
Виж сега, кой каквото има да казва си го казва и го прави там където смята за добре. От тази гледна точка прехвърлянето на коментар от друг блог тук не е желателно без съгласието на автора - дори той да е анонимен, груб, тъп, недодялан и т.н.
цитирай
21. dianatrg - Всеки има право да не ходи с човека от ...
27.07.2009 12:53
Всеки има право да не ходи с човека от когото се срамува и когато не желае да се компрометира пред другите, други няма с кого да отидат, а трети се крият зад фрази от рода на "лично пространство", "свобода" и т.н., а има и такива, които не могат да си го позволят по свои си обективни причини...
Хубав ден на всички
цитирай
22. flyco - Re: allbi
27.07.2009 12:53
Хайде да си начаткаме стотина коментара на тази тема, какво ще кажеш?
цитирай
23. lubopitstvo - Моля за прошка автора,
27.07.2009 12:55
открих връзка с поста ти и го приложих като доказателствен материал.
цитирай
24. flyco - Re: dianatrq
27.07.2009 12:56
Благодаря за коментара! Едни така други иначе, трети по-иначе и аз това казвам, интересно ми беше обяснението на тия дето ходят семейно, когато половинките им не са част от групата.
цитирай
25. flyco - Re: lubopitstvo
27.07.2009 12:57
Съдът се оттегля в обедна почивка за запълване на коремни празнини.
цитирай
26. анонимен - ха ха ха ха ! смях !
27.07.2009 13:00
Свободните духом влачат семействата си за свидетели ! ха ха ха ха !Да ви се незнае и грешната представа за блогване и свобода ! То като на циганска сватба целата рода ! ха ха ха ха !
цитирай
27. allbi - о не ...
27.07.2009 13:00
с теб моабет не става ...
повече няма да ти досаждам !!!
цитирай
28. анонимен - Привет Лидис
27.07.2009 13:10
lidis написа:
Свободните духом влачат семействата си за свидетели ! ха ха ха ха !Да ви се незнае и грешната представа за блогване и свобода ! То като на циганска сватба целата рода ! ха ха ха ха !



Радвам се че и ти си налиния и така можем да подкрепим флайко който е нападнат само и само защото изразява личното си мнение.
Ама че групи,ама че глутница от жестоки черни,много черни вълци.
Но сивият вълка еднинак не се бои !!!

цитирай
29. анонимен - Впечатлена съм !
27.07.2009 13:30
От тази среща ,която следях в постовете ви.
Ниско ниво и говори за манталитетът на участниците в нея !
1. мястото за срещата- бирария
защо- защото бяха пбещали бира на злика ,прославил се в блога ,като поет и хакер !
2. обстановката - маси наредени ,наистина ,като за сватба ! Толкова ли нямаше някое кафе пиано или нещо по духовно място ?
3. много лошото качество на снимките , които ме ужасиха и хвърлиха в смях ! На една от тях авторката даже се хвалеше ,че мезила и яла . А на снимката имаше мръсен тиган ?!! Почти на всяка снимка има някой с половин лице ,отрезани ръце ,а да не говорим за незнанието да се снима и некачествените фото материали и фотокамери ,с които се е снимало !
4. Нямам нищо против участниците в срещата ,но ми паднаха в очите за пореден път с максимата ,,Умре циганката , дето ни хвалеше ,сега се хвалим сами и прехласваме !,,
На кроталка ще кажа ,само че това лъжливо боравене с думи е също ,като бирата на злика .Прави се не от ителигенти ,а от хамали !
Като чета посветените постове на срещата хем се смея ,хем ме е яд ! Бива ли толкова да изпростее българският блогер ?
Имам още много впечатления ,като зрител само от нета ,които навярно ще споделя с вас в пост и ви покажа една такава блог среща на скандинавци !
Поздрави на всички ! Развеселихте ме с тези постове на хвалби и халби бира !:)))))))) Само ,като се сетя и ме напушва смях ! Благодаря ,че ми подсигурихте весели емоции от блога ,чрез срещата си !.,)))))))))
цитирай
30. flyco - Re: vulkutedinak
27.07.2009 13:34
Че може наистина да съм по-черен от дявола, какво от това? Тук всеки може да е това което е, което иска да бъде, което не иска да бъде или което не е. Въпрос на личен избор и свобода.
цитирай
31. flyco - Re: lidis
27.07.2009 13:40
Съжалявам за това, че с поста си съм ти докарал добро настроение за сметка на скапването на настроението на някой друг. В природата най-често се среща знакът "=". В блоговете не е баш така. Тук може да има само "+" или само "-"...
цитирай
32. анонимен - Tи нямаш вина
27.07.2009 13:45
Настроението ми идва от това ,което видях в постовете на участниците в срещата ! нА ТЯХ ТРЯБВА ДА БЛАГОДАРЯ ЗА НАСТРОЕНИЕТО МИ !
цитирай
33. frina - :)
27.07.2009 13:48
Тази тема няма изчерпване, а човекът просто зададе въпрос.:)
цитирай
34. dorichela - Чълк единак,
27.07.2009 13:48
мда, всички се кланяхме на злика, за да не ни закача и да не ни тормози... точно затова направихме срещата в Пловдив :) Твърденията ти са смешни! Събрахме се, за да се видим реално, тъй като сълго сме общували само виртуално. Но на мен ми се струва, че ти просто си асоциален... Разшири млако мирогледа си :)
цитирай
35. sowhat - тая тема ми заприлича на
27.07.2009 13:51
приказката :
кой не скача е червен.
или
белите не могат да скачат.

естествено е едни да искат да се събират, а други не. и аз като фрина мисля , че флайко просто зададе въпрос, който пък превърна поста в място за личен реваншизъм.

цитирай
36. flyco - Re: allbi
27.07.2009 13:52
Благодаря за отделеното време и внимание, винаги си толкова мила :)
цитирай
37. анонимен - lidis
27.07.2009 13:52
Приятелко, май сме асоциални- хахаха.

dorichela- Извинявай че не съм лицемер, извинявай че не аз те заговорих първи с цел фалшиво и лицемерно приятелство. Извинявам се на всички че не съм обидил тук а след това да хода да му се извинявам в очите. Извинявам се че съм това което съм,още иската ли.

Лидис да ти кажа право трябва се смеем ама много да се смеем,въпреки че не ние сме напушените от фасона на някои хора.
цитирай
38. анонимен - никакъв личен реваншизъм
27.07.2009 13:56
Казвам мнението си ,като блогер в блога и казвам истини около снимките ,които видях и обстановката. Набиха ми се в очите ,като некачествени ! Какъв реваншизъм ? Никога сляпо не съм хвалила лошото ,само в идеята ,че съм съблогер ! И сега не мога да си затворя очите пред истината !
цитирай
39. анонимен - Казвам мнението си, като блогер в ...
27.07.2009 13:59
lidis написа:
Казвам мнението си ,като блогер в блога и казвам истини около снимките ,които видях и обстановката. Набиха ми се в очите ,като некачествени ! Какъв реваншизъм ? Нилога сляпо не съм хвалила лошото ,само в идеята ,че съм съблогер ! И сега не мога да си затворя очите пред истината !



Нито пък аз Лидис, ти си добър човек и се чуда как търпиш още да гледаш престъпници като Злика да ядат с извинение лайна по твой адрес.
Впрочем какво стана,нали беше сигнализирала органите на реда за това което ти е причинил този мазник. Той е криминално проявлен и преди това- май е пушил трева до колкото съм чувал,явно качак го лекува сега!!!
цитирай
40. flyco - Re: dorichela
27.07.2009 13:59
Ето това е тема, заради която бих отишъл на среща: да разширя мирогледа си. Не виждам смисъл да го правя с жена си :) там мирогледът ми е разширен до максимум!
цитирай
41. dorichela - Флайко,
27.07.2009 14:04
това е среща на хора с общи или не интереси, с различни мнения и виждания за нещата и просто е много приятно. Кой каквото иска да си мисли и ако иска да идва, на нас си ни беше добре :)
цитирай
42. dorichela - Гробаря,
27.07.2009 14:08
за лидис не съм казала нищо, за теб имах предвид, ти сам казваш,че не обичаш да се срещаш и да общуваш с хора, това е асоциално. Не е обида.... И не мисля,че съм лицемерна, след като ти казвам това, което мисля. Не го приемай така :)
цитирай
43. анонимен - dorichela
27.07.2009 14:10
Моля ти се, хора които са ми паднали в очите не са ми приятни,много трудно ще спечелиш доверието ми вече.
Това е!
цитирай
44. dorichela - :)
27.07.2009 14:12
Само ще ти пожелая някой ден да откриеш удоволстието да общуваш с хора реално :)
цитирай
45. анонимен - Златко трола
27.07.2009 14:15
Абе гробар, видя ли че не аз настройвах хората срещу теб както викаше преди,ти сам си го правиш, беше писал че аз съм асоциален,измислаши си срещи с мен,а описваше самия себе си. Ти си шизофреник,лидис е същата. Какъв е вашият съюз- на лудите ли,поканете и Волен Сидеров та да стане купон.

Изкуших се да пиша понеже ме нервира този,връщам се от моренце и виждам Гробаря пак в скандал, ти си слаб играч!!!
цитирай
46. анонимен - до vulkutedinak
27.07.2009 14:16
Темата е обширна и жалка ! Всеки си плаща удоволствията ,дори и героите от блога !
Не се сърди ,че те наричат асоциален ,родоотстъпник и всякакви заучени от тях фрази ! Замисли се само над нивото им и си спомни приказката ,,На гол тумбак- блог !“
И МНОГО СЕ СМЕЙ ! ПОЗДРАВ ЗА ТЕБ И ВЕСЕЛА СЕДМИЦА !ДОБРЕ ,ЧЕ ГИ ИМА ТЕЗИ СКИЦИ ,ДА СЕ ПОРАЗВЕСЕЛИМ !
цитирай
47. анонимен - ima ne6to ot soca v tiq sre6ti, verno ;-)
27.07.2009 14:22
drugarski i birarski.....predi da potunem napulno....
цитирай
48. анонимен - Темата е обширна и жалка ! Всеки си ...
27.07.2009 14:23
lidis написа:
Темата е обширна и жалка ! Всеки си плаща удоволствията ,дори и героите от блога !
Не се сърди ,че те наричат асоциален ,родоотстъпник и всякакви заучени от тях фрази ! Замисли се само над нивото им и си спомни приказката ,,На гол тумбак- блог !“
И МНОГО СЕ СМЕЙ ! ПОЗДРАВ ЗА ТЕБ И ВЕСЕЛА СЕДМИЦА !ДОБРЕ ,ЧЕ ГИ ИМА ТЕЗИ СКИЦИ ,ДА СЕ ПОРАЗВЕСЕЛИМ !


Еми да лидис, ще се смеем,няма начин
цитирай
49. анонимен - до златко трола анонимен
27.07.2009 14:29
Нещо много познати определения даваш за нас.Чак и Волен Сидеров намеси ! Слънчасал си явно от морето ! Вижда се кои е луд ! Не го показвай и не ни приписвай неща характерни за теб ! Поздрав и иди да спиш !
цитирай
50. benra - Мислех да не пиша нищо,
27.07.2009 14:29
но тъй като имам мнение ще отговоря на въпроса на флай.
Прескачам мненията, които съдържат грозни нападки-направо ме втрещяват тези неща.Втрещяват ме негативно.
За събиранията семейно.Защо пък не-всеки преценява с кого и как и дали. Всеки сам си знае семейните отношения и взаимодействието с половинката си.Има хора, за които блогът или въобще нета са тяхно лично пространство, в което не биха искали семейната им половинка да наднича, по ред причини. Има други обаче, които разказват, споделят и този паралелен живот.
Не виждам нещо лошо нито в единия нито в другия вариант. Тези срещи са нещо съвсем естествено, защото, макар и технологизирани ние имаме нужда от реално общуване, живо.И когато срещнеш хора, с които усещаш че си допадаш, защо пък не....Както прочетохме-подобни сбирки донасят само положителни емоции, което е и най-важното, поне според мен.
цитирай
51. flyco - това е среща на хора с общи или не и...
27.07.2009 14:32
dorichela написа:
това е среща на хора с общи или не интереси, с различни мнения и виждания за нещата и просто е много приятно. Кой каквото иска да си мисли и ако иска да идва, на нас си ни беше добре :)

Да, в това е смисъла на една среща, да бъде добре на тези, които са били на нея. В този ред на мисли бих попитал мъжът на hristam колко приятно му е било, ама честно.
цитирай
52. viovioi - Аз например съм излъгала, че имам големи цици!
27.07.2009 14:43
С кои очи да ида на подобно мероприятие?? Ако съм сигурна обаче, че ще се изпонапием и изпонаебем няма да пропусна. А само за интелектуални въздухарски работи за нищо на света.
цитирай
53. flyco - Лично аз бих седнал на една маса с ...
27.07.2009 14:44
Лично аз бих седнал на една маса с всеки, както и не бих тръгнал с негативна нагласа към никого пръв. Всичко това в нормални обстоятелства. Що се отнася до конкретната ситуация с тази среща ако бях от Пловдив нямаше да отида на нея. Доколкото разбрах тя е на пловдивските блогъри, после имало там и хора от други градове - защо? Не че нещо имам против тях, но ако обединяващата линия на срещата е мястото, от което постват, тогава присъствието им е нелогично. От друга страна, всички присъстващи познават ли се, в смисъл обменяли ли са мисли едни с други, аз лично не съм, тогава какво да правя там, тепърва да се запознавам и да рискувам да ми бъде неприятно ли? Хайде ако е за моя сметка как да е, но така ще бъде и за всички, които не са общували с мен, рискът е същия. Рискувай за да спечелиш, добре, може. След като прочетох коментарите на повечето присъствали на срещата съм с впечатление, че това е било едно приятно изживяване. И все пак, каква беше обединителната линия на срещата? Преди време четох в блога на krssitta *http://krasitta.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/06/21/bode-li-perushinata.352008*, за среща на която са се млатили с възглавници! И на всички им е било приятно - пак са били блогъри при това. Интересно дали някой е отишъл семейно... Просто форматът на срещата изключва това като значение, може и съвсем случайни хора да дойдат стига да си носят възглавници и да си съберат перушината после, нали? А в този случай с пловдивската кръчма?
цитирай
54. viovioi - Красита е модераторка на блог.бг, не го ли знаеш???
27.07.2009 14:51
А сега предлагам на вашето внимание една молитва за модераторите(ако нещо прегрешите разбира се)
О, Вие полухора, полубгове - нашите админи!
Аз пред вас съм жалък червей, който пълзи безсмислено нанякъде...Ако нещо съм сбъркал/а/ то за мен ще е чест да бъда размазан от вашите величествени, божествени модераторски крачета.
цитирай
55. flyco - Re: viovioi
27.07.2009 14:55
Остани си с големи цици!
цитирай
56. dorichela - Флайко,
27.07.2009 14:55
на отговора ти дали сме се познавали, да. Повечето се познаваха. Имаше хора, които са общували само с 5-ма от присъстващите,а имаше такива, които бяха общували с всички, но не мисля,че някой му е било зле или се е чувствал изолиран. Просто идваха, представяха се и веднага започваше мохабета :)
А на въпроса ти защо е имало хора от други градове - ами не е забранено :) Такива събития се правят с цел общуване, който няма проблем да пътува и има свободно време идва, който не, организира в неговия град и така.. Няма изискване да си от еди-къде-си, за да дойдеш на която и да било среща :) Първата как беше в Шабла... Питай дали е имало някой от Шабла на срещата :)
цитирай
57. lubopitstvo - Ще се опитам да бъда изчерпателна
27.07.2009 15:01
Как да се срещнем в Русе, след като не видях желание в русенци за това. Значи излиза по твоите думи, че след като съм от Русе, нямам място в Русе. Е, да, но в Русе първо няма желаещи и второ и много важно, аз не познавам хората от Русе, но си пиша от месеци с малкиятпринц, касс, джигатор, кроталка, качак, доричела, алби, разбира се и други, които са от други градове, а не от Пловдив.
Тогава? Какво излиза-нямам право да се срещна с тях, тъй като не са от моя град?! Това звучи абсурдно. Много ясно, че ще си организират срещата, където те живеят, а не където на мен ми е удобно.
И още нещо, цяло чудо е, ако успея да отида на някоя следваща среща и ако успея все пак да го направя това, че съм отишла със съпруга си ще бъде една малка цена затова, че все пак съм успяла.
цитирай
58. miralyub - Флай, за мен е нормално. Ако ида на ...
27.07.2009 15:09
Флай, за мен е нормално.
Ако ида на такава среща и аз ще съм семейно- защото половинката не би ме пуснал посмъртно сама:))))
цитирай
59. анонимен - vulkutedinak
27.07.2009 15:10
ti maj edinak ste si ostanes
цитирай
60. kass - fly
27.07.2009 15:12
аз нещо не разбрах какъв точно е проблема...Какво като някой си ходи с половинката, малко ли му търпят интернет манията, поне да покаже на човекът до себе си за како иде реч...Колкото до гледането за ... , абе посред обяд в 40 градуса жеги хич не ми мина през главата...
цитирай
61. flyco - Re: lubopitstvo
27.07.2009 15:13
Иди. Не ме разбирай погрешно. Срещата беше прокламирана като "среща на пловдивските блогъри", да са живи и здрави, пловдивчани са много широко скроени хора. Следователно няма да направят проблем на никой дошъл на тази среща, нито на мен, нито на теб, нито на циганина с акордеона и мечката. А ти би ли седнала до мен ако аз дойда на тази среща като циганин с мечка? Не на една маса, а до мен? Например ей така, щото ми е щукнало в тиквата проста да се направя на шут и да довтасам там опърпан и некъпан, с мечка на каишка...
цитирай
62. lubopitstvo - Бих седнала,
27.07.2009 15:18
но няма да мога дума да обеля от страх мечката да не я прихванат някакви мечешки номера. Аз от кучета се страхувам, да не говорим за мечки.
Между другото, ще се радвам, ако дойдеш, теб също долу-горе те познавам от тук и е ще ми бъде интересно да се запозная и с теб :)
Ще те запозная и със съпруга си, предполагам. Имате сходни политически виждания.
цитирай
63. flyco - Re: kass
27.07.2009 15:22
Щом не си разбрала, значи проблем няма, не е ли логично?
цитирай
64. ka4ak - flyco Здравей!На тази среща имаше повече блогери,но нямаше снимки!Беше много приятно и забавно!
27.07.2009 15:27
11.07 16:54 - После не се чудете защо София е столица на България!

Изключителна сбирка на езерото Ариана!

Благодаря че се запознахме!

С Вас България ще е жива!

Автор: ka4ak Категория: Политика

Прочетен: 1965 Коментари: 186 Гласове: 4
Тагове: приятелство, мечта, гражданско общество, закачка
цитирай
65. flyco - Re: miralyub
27.07.2009 15:28
Това са си ваши неща. Ако обаче някой от присъстващите на срещата е отишъл там само за да прочете симпатия в погледа ти, това вероятно ще му донесе заедно с нея и антипатията на съпруга ти...не дай Боже материализирана...
цитирай
66. flyco - Re: ka4ak
27.07.2009 15:31
Някой дойде ли с половинката си?
цитирай
67. flyco - Re: dorichela 57.
27.07.2009 15:46
Не, питам, както попитах и в самия пост, "някой който е ходил на такива срещи семейно, да сподели защо го е направил". До сега само miralyub го каза и то при условие, че не е ходила, а аз не вярвам и да отиде.
цитирай
68. ka4ak - Да имаше една блогърка с мъжът си!Много готин пич!
27.07.2009 15:55
Имаше и деца и внуци,а и едно гадже!
А hikari беше с мъжът си може да я питаш защо!
цитирай
69. flyco - Re: ka4ak
27.07.2009 16:02
А внуците говориха ли си с мъжа на hikari, може да не ми отговаряш.
цитирай
70. ka4ak - Внуците не ги е страх и мисля,че това не можеш да разбереш!В Книгата го има!
27.07.2009 16:10
Творчеството свързва човека с Божественото, с вечните
идеи. То е призвано да извиси страдалеца, да из-
прави падналия и да го стимулира да продължи.
Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в
себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне
на България. Защото страхът е окови на Свободата и
тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ
РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
цитирай
71. allbi - наистина си непоправим!!!
27.07.2009 16:12
това ти отговорих при ДЖ и за да съм сигурно че ще го прочетеш ти го пускам и тук :

65. allbi - flyco, аз и да ти напиша
16:00 flyco написа:Не бе DJ, не протестирам, а "някой който е ходил на такива срещи семейно, да сподели защо го е направил". Гати, и 500 пъти да го напиша все тая...

ти няма , явно до ме разбераш...
щом си на отсрещния бряг не се хаби да
си обясняваш ...
---------------------------------------------------------------------------
най-добре се чувствам, когато съм си с него :)))
-----------------------------------------------------------------------
цитирай
72. анонимен - q vij ti, kakuv guru se izvydi. . . . . . ...
27.07.2009 16:12
q vij ti , kakuv guru se izvydi.............brau!!!!
цитирай
73. allbi - и това от бендра :))
27.07.2009 16:14
ми пасва:

"...Има други обаче, които разказват, споделят и този паралелен живот.
...."
цитирай
74. flyco - Re: ka4ak 72.
27.07.2009 16:23
Без думи ме остави...виж ти какви неща пишело в Книгата! Всички сме за един по-добър свят, дори глобализацията няма нищо против...
цитирай
75. flyco - Re: allbi 75.
27.07.2009 16:25
Благодаря ти мила за присъствието, напомнянето, повторението и евентуалното потретване - предварително!
цитирай
76. djgator - 59 вълкът лупи
27.07.2009 16:30
Не си трупай активи на мой гръб и не започвай конфликти! Първо помисли, после пиши!
Големи отворковци сте анонимците, макар и със картинка и блог!
Ауууу
цитирай
77. flyco - гати!
27.07.2009 16:53
Просто се набива в очи, че постовете, чиято тема се отнася лично до блогърите, се радват на най-голяма популярност, пък била тя и с отрицателен знак. Това преведено на нашенски означава, че се кефим да си гледаме в пъпа... Дами и господа, така до никъде няма да стигнем, най-много да си треснем главите някъде. Ако някой е решил да върви напред, да търси развитие и прогрес, моето предложение е първо да си вдигне главата, после да се усмихне. Късмет на всички!
цитирай
78. анонимен - защо не затриеш
27.07.2009 17:06
цялата тази помия ?
цитирай
79. mamas - Извинете, че се намесвам...
27.07.2009 17:34
flyco написа:
dorichela написа:
това е среща на хора с общи или не интереси, с различни мнения и виждания за нещата и просто е много приятно. Кой каквото иска да си мисли и ако иска да идва, на нас си ни беше добре :)

Да, в това е смисъла на една среща, да бъде добре на тези, които са били на нея. В този ред на мисли бих попитал мъжът на hristam колко приятно му е било, ама честно.

Гарантирано на мъжа на Христам му е било приятно! Присъствала съм на срещи, на които са били и двамата, познавам ги лично.
Защо се предполага, че мъжът и жената в едно семейство не могат да имат общи интереси и общи приятели?
цитирай
80. krotalka - Леле мале, тук са се натрупали доста коментари,
27.07.2009 18:32
едни - за, други - против, ще си позволя да копирам един коментар от моя постинг. Държа да отбележа, че с човека написал го, се запознах на срещата. Преди това се възхищавах от постингите му!

44. toross - Кроти,
15:08
най-хубавото нещо от срещата ни в Пловдив бе именно това преодоляване на виртуалната граница, зад която някои се скриват или умишлено се затварят в пространството на анонимността - хората в Пловдив преодоляха точно тази тънка граница на анонимността, гарантирана от виртуалния контакт. И това само по себе си е страхотно постижение, защото дори е един вид освобождаване към другия и си напълно права, че познаваш ли човека много трудно би се отнесъл към него /дори в мрежата/ грубо или неуважително. И си мисля дали пък подобен тип контакти са толкова малката, но съществена крачка към човешката добрина и сближаване... Поне така си мисля!

Какво си се захванал за идеята, с половинка или не, да ходи човек?! Кой както иска да ходи! Важното е да се чувства добре!
цитирай
81. анонимен - Моля, Пловдив е провинция,
27.07.2009 18:33
но на Рим! :)

Имайте предвид, че такива селски вечеринки са продиктувани от неразделната здрава българска връзка на присъствалите с рождените места на родителите им.
Умолявам, четящите да не си съставят мнение за пловдивчани, въз основа на пачаврите по снимките!
цитирай
82. анонимен - hahaha
27.07.2009 18:51
ej, sabrahte se i predizvikahte zemetresenie.....ajde stiga vi tolkoz.....vzeha da izlizat postove s omraza kum cqloto filibe....
цитирай
83. lubopitstvo - Какво си се захванал за идеята, с ...
27.07.2009 19:19
Какво си се захванал за идеята, с половинка или не, да ходи човек?! Кой както иска да ходи! Важното е да се чувства добре!

Това го казва кроталка и е много вярно.

И миралюб казва, че няма да я пуснат сама, което и за мен се отнася.

Не мислиш ли, че тези две обяснения са напълно достатъчни?
Като добавим и колата, бензина и прочие, нещата съвсем се наместват.
цитирай
84. анонимен - Много е важно да се ходи семейно
27.07.2009 19:34
за да могат старите коцкари да огледат дъщеричките :-D

\m/
//
цитирай
85. boristodorov56 - Всеки е свободен да ходи, където си иска и с когото си иска! Вероятно нямаш нищо против това, нали
27.07.2009 19:48
vulkutedinak написа:
Знам групичката на поетите окрепна много малко след Издаването на Стихосбирката. Забравих да кажа,кой е господарят на блога,кой се е сдушил с админите и са против Лидис и я цензурират- това е Люба Захова.
За админите на блог.бг е по важно да дават тонос на поети,лицемери и на диджейчето което много добринесе за помиряването и сприятеляването на някои хора тук.
На писмото ми до блог.бг получих отговор че не ги интересуват отношенията на блогърите. Може би и за това все още държат регистрацията на престъпника Мирослав Блажев -Атила,той е третият престъпник тук след госпожа Люба Захова и господин Каменов

Vulkutedinak, вероятно имаш собствен мотив за да задаваш този въпрос, ако държиш бих могъл да кажа моята версия, но тя в случая няма никакво значение, защото отговора е толкова елементарен и прост та не си заслужава да си губиш времето и нашето с тенденциозните коментари полепнали около постинга ти.

Тук в цитирания кометнар е заровено кучето!
Сам си отговори на въпросите, които произтичат от него, защото и други могат да го направят, но ще ти е кисело и горчиво.
Тръгвайки от една гледна точка - стигаш до абсурдни
асоциации и даваш повод на тролове, точно какъвто си и ти, да се заяждат.
Не знам какво търсиш и очакваш да намериш под вола, но съм сигурен - ще намериш точно това, което има там.
И от мен много здраве!
цитирай
86. boristodorov56 - От тази среща, която следях в пос...
27.07.2009 20:17
lidis написа:
От тази среща ,която следях в постовете ви. Ниско ниво и говори за манталитетът на участниците в нея !
1. мястото за срещата- бирария
защо- защото бяха обещали бира на злика ,прославил се в блога ,като поет и хакер !
2. обстановката - маси наредени ,наистина ,като за сватба ! Толкова ли нямаше някое кафе пиано или нещо по духовно място ?
3. много лошото качество на снимките , които ме ужасиха и хвърлиха в смях ! На една от тях авторката даже се хвалеше ,че мезила и яла . А на снимката имаше мръсен тиган ?!! Почти на всяка снимка има някой с половин лице ,отрезани ръце ,а да не говорим за незнанието да се снима и некачествените фото материали и фотокамери ,с които се е снимало !
4. Нямам нищо против участниците в срещата ,но ми паднаха в очите за пореден път с максимата ,,Умре циганката , дето ни хвалеше ,сега се хвалим сами и прехласваме !,,
На кроталка ще кажа ,само че това лъжливо боравене с думи е също ,като бирата на злика .Прави се не от ителигенти ,а от хамали !
Като чета посветените постове на срещата хем се смея ,хем ме е яд ! Бива ли толкова да изпростее българският блогер ?
Имам още много впечатления ,като зрител само от нета ,които навярно ще споделя с вас в пост и ви покажа една такава блог среща на скандинавци !
Поздрави на всички ! Развеселихте ме с тези постове на хвалби и халби бира !:)))))))) Само ,като се сетя и ме напушва смях ! Благодаря ,че ми подсигурихте весели емоции от блога ,чрез срещата си !.,)))))))))


Скъпа Лидис,
ти си с невероятен усет за ситуациите и хората, които попадат в тях.

Точно твоето виждане отразява истината за срещата, вярвай ми!
Публикуваните снимки от Пловдивската Блогерска среща са ярка илюстрация на онова мерзко място, което ти се опитваш да убедиш всички ни, че е твоя Родина.
Права си това не е твоята Родина.
Тук се бяха насъбрали едни пияни непрокосници и деградирали типове, които не могат да различат удоволствието от непосредствения контакт между хората и откритието ти, че българите могат да общуват членоразделно помежду си.
Нивото им е толкова ниско, че си позволяват да пият бира "Каменица", при това приятно изстудена, че чак загорелия тиган от снимката се изчерви от неудобството на туземците и пришълците да ти обяснят, че това е част от атракцията на завдението и, че тигана е по-скоро бутафорен и не се опитва да заличи липсата на посуда.
Как можеш да си помислиш, че в България има въобще пиано, за да не кажа, че това е нещо неизвестно тук и никой не знае - какво се прави с него.
Това не е сватба, скъпа - това е кръщенка - не видя ли фонтанчетата - използват ги да потапят в тях варватите езичници при кръщаването им в християнството Пловдив.
Този ритуал се спазва още от времето на св. Ерм - ученик на св.Павел и пръв покръстител на дедите на тези снимани разгащели си и разпасали се негодяи, дръзнали да се изкефят без твоето разрешение.
Лошото качество на снимките говори за доброто качество на тукашната бира, която - прости ни - предпочетохме пред финланската водка.
Прости ни изпростяването, но в знак на възмущение
участниците в тъпата блогърска среща са на крачка да се откажат от "нокиа" заради неразбирането на крайния примитивизъм и липсата на каквато и да е интелигентност в присъствувалите - личи си от снимките - до един са хамали и дървеняци.Не ги съжалявай - те не са виновни, че не отговарят на високите ти естетически изисквания и предугаждат, без да се тесни специалисти - здравния ти статус, миличка!

Егати и манталитете им - да четат дивотии и никой да не те е напсувал!

Интересно, скъпа Лидис,
защо падаш до нивото на едни българи да им коментираш смешните опити да бъдат нормални хора?
Не ми отговаряй!

цитирай
87. ka4ak - Ще предават за срещата в 20.30 и 22.30 по телевизията на Ася
27.07.2009 20:25
http://anastasiia.blog.bg/izkustvo/2009/07/26/anons-za-tova-kakvo-moje-da-gledate-ot-14-30-ch.369795
цитирай
88. flyco - ех...
27.07.2009 20:40
Кутията на Пандора ряпа да яде...
Някой да си носи катинар?
В блогърското общество има явни междуличностни различия, в това няма нищо лошо ако:
1. се зачита честта и достойнството на опонента
2. се изразява ясно собствената позиция
3. се възприема позицията на опонента от неговата гледна точка
4. се спазва добрия тон
5. и на съвсем последно място - се говори на един и същи език
цитирай
89. boristodorov56 - Каквото се повикало - такова се обадило!
27.07.2009 20:57
Не сме свикнали като ни удрят шамари -
да сме готови за шутове.

Защо вината винаги е у другия?

Защо не извадим гредата от окото си -
преди да избодем очите на тези, които не ни допадат?
цитирай
90. анонимен - Явно
27.07.2009 21:19
viovioi написа:
С кои очи да ида на подобно мероприятие?? Ако съм сигурна обаче, че ще се изпонапием и изпонаебем няма да пропусна. А само за интелектуални въздухарски работи за нищо на света.

Явно така трябва да протичат срещите, според автора на блога и затуй - криене на муцуната му е майката.
rebu
цитирай
91. flyco - анонимни ми 92
27.07.2009 21:26
Ще се трием май, а? Та от какво е явно?
цитирай
92. flyco - Re: boristodorov56
27.07.2009 21:34
За какви греди и вини става дума? Нали всички сме за един по-добър свят? Не на насилието, свобода, равенство, братство и т.н.
цитирай
93. ninaantonova - От тази среща, която следях в пос...
27.07.2009 22:00
boristodorov56 написа:
lidis написа:
От тази среща ,която следях в постовете ви. Ниско ниво и говори за манталитетът на участниците в нея !
1. мястото за срещата- бирария
защо- защото бяха обещали бира на злика ,прославил се в блога ,като поет и хакер !
2. обстановката - маси наредени ,наистина ,като за сватба ! Толкова ли нямаше някое кафе пиано или нещо по духовно място ?
3. много лошото качество на снимките , които ме ужасиха и хвърлиха в смях ! На една от тях авторката даже се хвалеше ,че мезила и яла . А на снимката имаше мръсен тиган ?!! Почти на всяка снимка има някой с половин лице ,отрезани ръце ,а да не говорим за незнанието да се снима и некачествените фото материали и фотокамери ,с които се е снимало !
4. Нямам нищо против участниците в срещата ,но ми паднаха в очите за пореден път с максимата ,,Умре циганката , дето ни хвалеше ,сега се хвалим сами и прехласваме !,,
На кроталка ще кажа ,само че това лъжливо боравене с думи е също ,като бирата на злика .Прави се не от ителигенти ,а от хамали !
Като чета посветените постове на срещата хем се смея ,хем ме е яд ! Бива ли толкова да изпростее българският блогер ?
Имам още много впечатления ,като зрител само от нета ,които навярно ще споделя с вас в пост и ви покажа една такава блог среща на скандинавци !
Поздрави на всички ! Развеселихте ме с тези постове на хвалби и халби бира !:)))))))) Само ,като се сетя и ме напушва смях ! Благодаря ,че ми подсигурихте весели емоции от блога ,чрез срещата си !.,)))))))))


Скъпа Лидис,
ти си с невероятен усет за ситуациите и хората, които попадат в тях.

Точно твоето виждане отразява истината за срещата, вярвай ми!
Публикуваните снимки от Пловдивската Блогерска среща са ярка илюстрация на онова мерзко място, което ти се опитваш да убедиш всички ни, че е твоя Родина. Права си това не е твоята Родина.
Тук се бяха насъбрали едни пияни непрокосници и деградирали типове, които не могат да различат удоволствието от непосредствения контакт между хората и откритието ти, че българите могат да общуват членоразделно помежду си.
Нивото им е толкова ниско, че си позволяват да пият бира "Каменица", при това приятно изстудена, че чак загорелия тиган от снимката се изчерви от неудобството на туземците и пришълците да ти обяснят, че това е част от атракцията на завдението и, че тигана е по-скоро бутафорен и не се опитва да заличи липсата на посуда.
Как можеш да си помислиш, че в България има въобще пиано, за да не кажа, че това е нещо неизвестно тук и никой не знае - какво се прави с него.
Това не е сватба, скъпа - това е кръщенка - не видя ли фонтанчетата - използват ги да потапят в тях варватите езичници при кръщаването им в християнството Пловдив.
Този ритуал се спазва още от времето на св. Ерм - ученик на св.Павел и пръв покръстител на дедите на тези снимани разгащели си и разпасали се негодяи, дръзнали да се изкефят без твоето разрешение.
Лошото качество на снимките говори за доброто качество на тукашната бира, която - прости ни - предпочетохме пред финланската водка.
Прости ни изпростяването, но в знак на възмущение
участниците в тъпата блогърска среща са на крачка да се откажат от "нокиа" заради неразбирането на крайния примитивизъм и липсата на каквато и да е интелигентност в присъствувалите - личи си от снимките - до един са хамали и дървеняци.Не ги съжалявай - те не са виновни, че не отговарят на високите ти естетически изисквания и предугаждат, без да се тесни специалисти - здравния ти статус, миличка!

Егати и манталитете им - да четат дивотии и никой да не те е напсувал!

Интересно, скъпа Лидис,
защо падаш до нивото на едни българи да им коментираш смешните опити да бъдат нормални хора?
Не ми отговаряй!


Подкрепям те напълно! Затова е необходимо да има някой оговарящ за българите които са в чужбина. За онези, които обичат Родината си и по стечение на обстоятелствата са извън нея, да хранят семейство, да печелят за прехраната си, и може би, за онези , които са забравили България, и не се чувстват Българи. Има и такива. Нека не им се сърдим. Всеки си идва на мястото. Когато му дойде времето. Хубаво и точно си го написал. Останах удовлетворена от отговора ти. И най-вече за това, че такива които не знаят как живеем ние тук, в България, опредеялят начина ни на живот, то било с гласуване, то било с изказани негативни мнения и даване на съвети. Няма смисъл от повече приказки. Точно и на място си го казал. България е за българите, за онези, които в трудните години останаха тук, в Родината си, за да я запазаят като държава, въпреки всички неудобства и политически ежби. Всичко останало е...няма смисъл от пояснение. Лека и спокойна нощ на всички добри души. :)
цитирай
94. flyco - ех Нина Нина
27.07.2009 22:06
А на лошите души нощта тежка ли да е?
цитирай
95. viki11 - Не съм семейна,
27.07.2009 22:21
но определено смятам за най-нормалното нещо да отидат семейноо. Много хора не са тайно от семейството си в интернет.
Т.е. те дори и в блога са семейно. Защо тогава да не отидат заедно там? Да не би да отиват да издирват романтични връзки тайно от блог.бг, та да не е нормално да са семейно там? А?
цитирай
96. flyco - Re: viki11
27.07.2009 22:54
Няма нищо ненормално в една среща, особено ако тя е била приятна за всички присъстващи.
цитирай
97. анонимен - do ninaantonova i boristodorov56
27.07.2009 22:59
Вашият дует срещу моето виждане на нещата си е ваш тенденциозно насочван още от проектите за стихосбирката ! Когато се опълчихте дивашки заедно със Захова срещу мен ! А днес продължавате да давате определения ,че не обичам България ,защото не обичам безредието ,наглостта кражбите и въобще всичко ,което сте взели за нормално в живота си !
Не смятате ли ,че много елементарно насъсквате блогерите срещу мен ,само защото си имате за нормално корупцията ,насилието ,мъротията и въобще ! Я , ПОВТОРЕТЕ МАЙМУНЯЦИ ,ЧЕ НЕ ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ !
цитирай
98. flyco - ау ау
27.07.2009 23:15
Без маймуняци и бабуняци ако обичате lidis, че ще ми станете само на поети и поетеси всичките!
цитирай
99. анонимен - do flyco
27.07.2009 23:39
Съжалявам ,че го пиша в блогът ти и моля за извинението ти ! Тази дума не бледа да покаже обидата ми от тях ! Най- голямата обида е да кажеш на българин в чужбина ,че не обича Родината си ! Нямам повече какво да кажа за тези "интелигенти" и "поети" с "чувствителни "души и лъжи ! И думата хемелеони е слаба !
Няма да пиша повече и в блогът ти !
цитирай
100. анонимен - Lidis,
27.07.2009 23:52
vreme e za hap4etata!
цитирай
101. flyco - Re: Lidis
28.07.2009 00:17
Пиши щом намериш за нужно, но те моля да го правиш с уважение към останалите хора, които влизат и четат тук.
Сега по нашенски: Що не се псувате през оградите на собствените си блогове?
цитирай
102. valsodar - Много интересен постинг
28.07.2009 08:31
Едно поради добрият въпеос - Длъжни ли са половинките ни да споделят увлеченията ни и второ заради мненията на репликиращите, чуващи основно собственият си глас.

По-малко самовлюбеност колеги и... това с кого и как си пиете бирата не е от значение.
От значение е само дали си я пиете с кеф! :)
цитирай
103. hristam - Да му се не види,
28.07.2009 08:58
я колко интересно станало само поради факта, че аз и алби сме били с мъжете си! Ами ако бяхме взели и любовниците, какво ли щеше да бъде тогава...
Уф...размечтах се нещо :))))
цитирай
104. анонимен - Браво!!!
28.07.2009 09:10
valsodar написа:
Едно поради добрият въпеос - Длъжни ли са половинките ни да споделят увлеченията ни и второ заради мненията на репликиращите, чуващи основно собственият си глас.

По-малко самовлюбеност колеги и... това с кого и как си пиете бирата не е от значение.
От значение е само дали си я пиете с кеф! :)


Последните две изречения най ми харесаха Радо. И аз вчера си пих биричката с едни приятели от училище и си поприказвахме доста. Но най важнато е да си я пиеш с кеф. Най важното е да си себе си.
Ето това се казва човек на място, нито е от тези,нито от онези. Надявам се да чуят мнението ти.
Днес се събудих в добро настроенение, имам си приятели в живота и тук, малко пресилих нещата че съм вечно затворен в своя дом, но удоволствие ми доставя да чета книги, да чута умни коментари в вестници, блогове и сайтове. Циня истинските хора,мразя лъжата и лицемерието. И знайте че под името Вълкът едника се крие доста отворен за живота човек.
Та той е пред мен, и моля хора от рода на Златко трола(zlika) да не ми прави кфалификации че съм глупак който няма да успее в живота. Разбрах че ми трябва малко амбиция, няма го добричкия наимен grobarq който тъпкахте дълго време. Време е за промяна,нали седесари? А аз промяната си я имам. Който не ме харесва да не ме харесва, това че изразих мнението си не значи че съм интригант. Нямам нищо против качак, кроталка, Диджея или господин Тодоров, няма да споря с вас,просто кажете на Петър Каменов щом е пич в живота както казвате да се промени и тук, и да докаже че няма нищо общо с престъплението над Лидис, да докаже че не само има плосък хумор, а и може да бъде сериозен и да общува нормално с всеки, дори и с този който не харесва, а не да го обижда на глупак и прочие.
Това е,мислете каквото си искате за мен,но не съм нито трол,нито интригант. Много добре съм възпитан от моето семейство,за което ще съм им задължен цял живот!!! Аз съм си аз!!!
цитирай
105. flyco - Re: valsodar
28.07.2009 09:11
И още нещо, според мен важно, освен да ни е кеф на нас, някакси да не се разваля и кефа на останалите.
цитирай
106. flyco - Re: hristam
28.07.2009 09:14
hristam, да те питам нещо, мъжът ти добре ли се чувства на тази среща, за него първа ли беше? Ако всичко е било на ред и сметнеш за нужно, можеш да му предадеш поздравите ми.
цитирай
107. анонимен - vulkedinak, grobarq и Златрко трола
28.07.2009 10:04
са една и съща глупава персона :-D

\m/
//
цитирай
108. анонимен - Monyglezlata- Не е възмойно да е толкова зле !!!
28.07.2009 11:16
Толкова изхабено време и емоции !
цитирай
109. ninaantonova - Lidis каза Я , ПОВТОРЕТЕ МАЙМУНЯЦИ ,ЧЕ НЕ ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ !
28.07.2009 13:34
lidis написа:
Вашият дует срещу моето виждане на нещата си е ваш тенденциозно насочван още от проектите за стихосбирката ! Когато се опълчихте дивашки заедно със Захова срещу мен ! А днес продължавате да давате определения ,че не обичам България ,защото не обичам безредието ,наглостта кражбите и въобще всичко ,което сте взели за нормално в живота си !
Не смятате ли ,че много елементарно насъсквате блогерите срещу мен ,само защото си имате за нормално корупцията ,насилието ,мъротията и въобще ! Я , ПОВТОРЕТЕ МАЙМУНЯЦИ ,ЧЕ НЕ ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ !


Г-жо, не зная за какви стихосбирки говорите, но бих се учудила, че човек като Вас, който плюе всички и обижда съгражданите си от далечна чужбина, може да бъде романтична и чувствена натура. За това толкова. А сега да Ви попитам, коя е Захова? Запознайте ме поне виртуално с нея!
Ако обичате България и българите, никога нямаше да пишете с такова неуважение за тях и тяхната среща, щяхте да проявите уважение, че в такъв труден момент, момент на икономическа криза, хората търсят начини да се социализират и да направят във виртуалното пространство блог общност. Вие, която сте далеч, и нямате представа, освен от медиите, какво става в България, решихте, че можете да плюете. Ами то "плюмката" е като бумеранг, тя се върна към Вас. Явно не сте чели блога на Борис и моя, за да разберете, че не одобряваме корупцията, насилието и лъжата и, че сме писали точно срещу тях. Никой от нас не настройва блогърите срещу Вас, но Вие самата отдавна сте ги настроили срещу себе си, поне според мои случайни попадания в някои блогове.
Г-жо Лидис, живейте си спокойно в чужбина, скоро ще се приеме Закон в който ще се забрани на такива като Вас да гласуват и определят как аз да живея тук, в собствената си Родина, защото никой според Конституцията не може да взема решение вместо мен, и да определя моя статус на живот. Не се правете на мъченица, и не обиждайте, както сте го направили в последното си изречение. Не представлявате интерес за мен, а едва ли и за останалите блогъри с обидните си изказвания. Желая Ви успешно пребиваване в чужбина, кодето и да е то, и ненамеса във вътрешните блогърски работи на блогърите от Блог.БГ. Хубав и слънчев, топъл и жарък ден Ви желая. А и да не забравя, когато пишете, се опитайте да го правите грамотно, а не злобно. :)
цитирай
110. flyco - Ха!
28.07.2009 15:44
Някой си е изтрил коментара! Има значи надежда все пак, има светлина :) Поздравявам го, въпреки, че не знам кой е!!!
цитирай
111. flyco - браво!
11.08.2009 22:35
Още един самоцензуриран коментар!!!
цитирай
112. анонимен - zPEIYNCoRZZeEi
14.06.2011 06:28
ThatВ’s not just logic. ThatВ’s really senibsle.
цитирай
113. анонимен - tQABrPnWLubooBIiJQ
14.06.2011 11:37
Walking in the presence of giants here. Cool thinking all aronud!
цитирай
114. анонимен - wzvjcXFsWRpxGtKGqs
14.06.2011 12:16
aJkBTM <a href="http://pzmzrinpevdf.com/">pzmzrinpevdf</a>
цитирай
115. анонимен - xcAXwtaciMe
14.06.2011 14:46
That's way more cleevr than I was expecting. Thanks!
цитирай
116. анонимен - WbBlHJBTbVIbtPESU
15.06.2011 11:05
9OGKA2 <a href="http://kguoxhnxinkt.com/">kguoxhnxinkt</a>
цитирай
117. анонимен - dMurGExsCPGGzeuMGN
15.06.2011 11:10
5xlTxu <a href="http://vmgwgtrpccpz.com/">vmgwgtrpccpz</a>
цитирай
118. анонимен - MaappUvxcekqQmSIXE
15.06.2011 14:47
HU73Rw , [url=http://yqherovrdlcw.com/]yqherovrdlcw[/url], [link=http://rvujknkglxwa.com/]rvujknkglxwa[/link], http://rbvkmnldjqtq.com/
цитирай
119. анонимен - RuyZEqUDUhlGDfix
15.06.2011 14:52
6RZXuD , [url=http://uhjqffraysnz.com/]uhjqffraysnz[/url], [link=http://gnrfwfozkceu.com/]gnrfwfozkceu[/link], http://kwmymdcframh.com/
цитирай
120. анонимен - pbmRQIeIXpxzv
15.06.2011 19:20
YouВ’re a real deep thinker. Thanks for shriang.
цитирай
121. анонимен - xJoTGSRfXXbHpPWca
16.06.2011 10:50
VM9KBx <a href="http://pgzvxabmhbru.com/">pgzvxabmhbru</a>
цитирай
122. анонимен - IWAcqPHSnfsBdq
16.06.2011 13:29
uXhEPH <a href="http://urkgnoesndsf.com/">urkgnoesndsf</a>
цитирай
123. анонимен - FxlsqhyWrGCbLwzGlz
16.06.2011 14:16
IbNoj7 <a href="http://octgojqwujcu.com/">octgojqwujcu</a>
цитирай
124. анонимен - zVPXzLnXP
16.06.2011 15:41
fqBzRB , [url=http://qouoxlwtbbdo.com/]qouoxlwtbbdo[/url], [link=http://afheufnwxqgq.com/]afheufnwxqgq[/link], http://lgyygqqgmqqz.com/
цитирай
125. анонимен - YQyutthnuTsQTx
16.06.2011 19:27
w4CU99 , [url=http://jqtkwlwfweod.com/]jqtkwlwfweod[/url], [link=http://hpgpqlgzcasy.com/]hpgpqlgzcasy[/link], http://tuovegbsnqcp.com/
цитирай
126. анонимен - fkOBvfDqEGnUANRdV
17.06.2011 16:47
FZP2NR <a href="http://oexyjwdaphfs.com/">oexyjwdaphfs</a>
цитирай
127. анонимен - bRcrQISfCKulI
17.06.2011 20:52
h8wCvV , [url=http://qujwdlokwjfi.com/]qujwdlokwjfi[/url], [link=http://yyvfeebgbdij.com/]yyvfeebgbdij[/link], http://lqoslqtfviih.com/
цитирай
128. анонимен - ZvOxCcnqX
19.06.2011 16:51
RC9GQp , [url=http://ujasnoqkjnvd.com/]ujasnoqkjnvd[/url], [link=http://zfsppwtmdfcm.com/]zfsppwtmdfcm[/link], http://yxoahjjhblvc.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: flyco
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1367058
Постинги: 276
Коментари: 2447
Гласове: 17476