Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2010 15:43 - стикери
Автор: flyco Категория: Други   
Прочетен: 2640 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 06.01.2010 15:45


Стикерите идват с Цветелина Бориславова.
image

Виж ти, напълно прозрачно и без никаква Бойкова намеса!



Гласувай:
2
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - И? Каква е интригата, че нещо съм ...
06.01.2010 15:48
И?
Каква е интригата, че нещо съм пропуснала.
цитирай
2. flyco - Re: 1.
06.01.2010 15:55
"Нямало конфликт на интереси в конкурса за винетките
05 януари 2010 / News.dir.bg
Конкурсът за разпространение на винетните стикери е осъществен при пълна прозрачност, се посочва в съобщение на пресцентъра на МРРБ.

По повод на изнесени твърдения на БСП информираме, че конкурсът за разпространение на винетните стикери е проведен при пълна прозрачност и липса на каквато и да е преднамереност в окончателната оценка на комисията, се казва в съобщението, предаде БТА.

До конкретния избор са допуснати единствено участниците в конкурса, които отговарят на предварително заложените критерии. От тях печели този, който предложи най-нисък процент комисионна за разпространение на винетките. Отворени бяха 2 оферти от общо подадени 3 предложения, допълват от МРРБ.

Класираният на първо място участник - дружеството "Разпространение на винетни стикери", е предложило 4,75% комисионна за услугата, това е по-ниският предложен процент за разпространение на винетни стикери. Другият кандидат - "Български пощи", е предложил в офертата си 8,5 на сто комисионна. Третият участник в процедурата - Консорциум "Лукойл - Холдинг Пътища", е отстранен от конкурса като неотговарящ на критериите, предвидени в техническата документация, тъй като има отрицателен финансов резултат за 2008 г., се допълва в съобщението.

Българското законодателство позволява да бъде създадено дружество или консорциум, който да кандидатства за спечелването на един или друг конкурс. Непрозрачно и смущаващо би било, ако дружеството е регистрирано преди датата на обявяване на процедурата за избор за разпространител на винетните стикери, защото то е създадено именно за участие в този конкурс.

Договорът за разпространение на винетните стикери ще е за 3 г., а не за четири години, както се твърди от БСП, посочват от МРРБ. Срокът на съществуването на дружеството, което е класирано на първо място, е формулиран така, че то да функционира в зависимост от продължителността на договора за разпространение на винетните стикери.

Сумата 50 млн. лв., която според БСП ще спечели избраното на първо място в конкурса дружество, не отговаря на истината, смятат в регионалното министерство. При продажба на винетки за 200 млн. лв. на година и 4,75% за разпространение, приходът (а не печалбата) на спечелилото дружество ще бъде около 9,5 млн. лева. Срещу този годишен приход консорциумът ще има разходи по осъществяването на дейността и осигуряването на допълнителна дистрибуторска мрежа.

Заблуждаващо е и още едно число, изнесено от БСП, че ще бъдат загубени 150 млн. лв. от липсата на разпространител на винетни стикери през януари 2010 г., допълват от МРРБ.

При годишни приходи от продажба на винетки около 200 млн. лв. загубите от непродажба на винетни стикери за един месец биха били около 16 млн. лв., смятат в МРРБ. Агенцията "Пътна инфраструктура" обаче е предприела действия да се разпространяват винетки въпреки подадената жалба от отстранения кандидат. За първите три дни от новата година са реализирани приходи от винетки в размер на 650 000 лева.

Комисията по оценка на подадените оферти в конкурса за разпространител на винетните стикери е проверила документите, приложени съгласно закона за предотвратяване конфликта на интереси, и не е установила несъответствие със закона. Тъй като процедурата за избор на разпространител на винетни стикери е конкурс с голяма обществена значимост, комисията по оценка на офертите беше сформирана напълно прозрачно, с включване на експерти от различни държавни институции и ведомства - Министерския съвет, Министерството на финансите, Министерството на регионалното развитие и благоустройството, Агенцията за обществени поръчки и агенцията "Пътна инфраструктура".
цитирай
3. haralanov - О да,така е...
06.01.2010 16:39
ББ няма нищо общо с това,че Цветелина спечелила обществената поръчка!
цитирай
4. flyco - от Сула:
07.01.2010 09:54
"За да се подготвиш за участие в такъв конкурс, трябва да впрегнеш десетина работници и да отделиш десетина дни за снимане на трудови книжки на ксерокс и подписване на стотици страници с "вярно с оригинала". Трудът за участие в конкурса за обществена поръчка е в пъти по-голям от труда, необходим за изпълнението на самата поръчка. За да си го представят непосветените в тази материя хора, можем да го оприличим с купуването на локум на клечка. В случая купувачът на локума е Обществото. В началото то известява всички за желанието си да си купи локум на клечка. Прави го, като принуждава всички локумджии, които се чувстват готови да го доставят, да си закупят дебели папки с изисквания. После локумджиите започват да доказват, че наистина са локумджии, че захарта за локума е от правилния вид цвекло, а клечката е от правилния вид дърво, че клечката е забита в локума точно под онзи ъгъл, под която го е пожелало Обществото, че напречното сечение на локума е с обявената от Обществото изискуема повърхност и т.н.

Всичко щеше да е чудесно, ако накрая спечелеше най-добрият локумджия и доставеше на Обществото най-вкусния локум. Но обикновено печели някой роднина на чиновника, който от името на Обществото провежда конкурса за локума, а много често този роднина даже не е и локумджия. Още по-лошо е, когато спечели локумджия, който си е платил или ще си плати за първото място. "
тук: http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=4707&sectionid=5&id=0001001
цитирай
5. flyco - !
08.01.2010 14:20
"Поради създаденото напрежение във връзка с малкия брой пунктове за продажба на винетки към настоящия момент, като социално отговорна компания "Холдинг Пътища" АД, счита за свой дълг да прекрати обжалването на процедурата", се казва в съобщението на компанията на Васил Божков.

"Считаме, че по този начин ще бъде създадена възможност да започне нормално разпространение на винетните стикери, което се надяваме да улесни бизнеса и гражданите на Република България. Убедени сме, че това е най-правилното решение, независимо от допуснатите в наша вреда нарушения на закона при провеждане на процедурата и независимо от факта, че сдружението, в което участваме, е предложило по-ниска цена от избрания изпълнител", завършва съобщението."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: flyco
Категория: Лични дневници
Прочетен: 814708
Постинги: 275
Коментари: 2444
Гласове: 17470