Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2010 16:34 - Честита Баба Марта!
Автор: flyco Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1448 Коментари: 4 Гласове:
6



Честита ви Баба Марта! Ъ!? Гати, какво пък означава да ви честитят някаква баба пък била тя и Марта, като Мартина Вачкова, макар, че тя още не е баба. Е, дето се вика, шамар да е - аванта да е, така че като става въпрос за честитене, приемам и много много не питам. Освен това става въпрос за традиция, за английски футбол един вид. Не съм се напил бе! Просто ми честитят Баба Марта. Чувствам се честит! И ми е кеф. Сутринта нямаше кой, 37 пъти всяка сутрин осъмвах с мартеница, а днес не се получи - причините са без значение... и ми беше едно криво, почти без да знам защо. Все едно те сърби ама се чудиш дали ти се киха или трябва да се изкашляш - такова. И изведнъж Радецки пристигна със гръм! Една колежка ми завърза мартеничка на ръката и аз с това меко сърце какво да направя - целунах я, поради невъзможността да не се подчиня на първичния инстинкт по Шарън Стоун, въпреки че тя прилича на колежката ми само по пола /нарочно без ударение/.
Живот и здраве ви желая, на всички дето ще си направите труда да прочетете тези глупости докрай :)



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galinabg - Хахахах!
01.03.2010 18:25
Жив и здрав бъди!
цитирай
2. libertybell - :)
02.03.2010 01:03
Желая ти здраве и много радост!
цитирай
3. petra111222 - Честита Баба Марта!
02.03.2010 08:32
:) каквото и да означава това!!!

:))) и днес да получиш целувка а ла шарънстоун :))) !
цитирай
4. flyco - :)
02.03.2010 10:34
Благодаря ви дами!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: flyco
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1370990
Постинги: 276
Коментари: 2447
Гласове: 17476