Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2014 13:42 - Горчивината
Автор: blagorodnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3089 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Скъсан на приемен изпит кандидат-студент пуска следната обява:     "Търсят се проповедници!     След 4-годишно обучение в посочено висше училище на собствени разноски* кандидат-проповедникът се явява на нелек изпит, при чието успешно издържане му се гарантират широки възможности за лична себереализация и получава следните бонуси към професията:       *(Поради голямата вероятност лицето да се възползва от добре развитата социална мрежа на църковната система и да забегне в чужбина, спонсориране от страна на църковната организация не се толерира)       1. Висока заплата + 50% от същата за съпругата.       2. Работно време - не повече от 20 часа месечно.       3. Осигурена безплатна мебелирана квартира с включени консумативи.       4. Регулярни командировки в страната.       5. Професионален растеж в администрацията + възможни командировки в чужбина (бонуса се определя в зависимост от растежа на членската маса на работно място)       6. На всеки 4 или 5 години смяна на местожителството. Трудовата активност, успех и популярност определят дали проповедникът ще се премести в по-малки или по-големи населени места. Освен разнообразие в трудовата практика, се създават: широк фронт от социални контакти и предпоставки за личен бизнес през свободното време.       7. Децата на проповедника могат да разчитат на съдействие за получаване на добро образование както на местна почва, така и в чужбина. (Важно! Този бонус се определя от дългогодишното поведение на лицето и от успешната му трудова характеристика).       За предлаганата позиция имаме следните изисквания:       1. Липса на видими физически и говорни дефекти.       2. Средна интелегентност.       3.Конфединциална и неконфликтна личност.       4. Харизматичност, дипломатичност и политическа коректност.       Като предимства се приемат:       1. Членство в църковна организация.       2. Препоръки от дългогодишни пастори.       3. Добро родословие.       4. Чужди езици.       5. Познания и възможности в музиката.       6. Участие в широкообхватни публични прояви.       При проявен интерес, въпроси и заявки пишете на e-mail:breadandfish@pastor.org      
    Молитвата на проповедника     Господи, боли ме. Ти ме разбираш най-добре, на Теб споделям всичко. Прости ми за горчивината и яда, прости и на тази грешна неразбираща душа писала тази "обява".     Писал,  че работим 20 часа месечно и един вид разполагаме със завидно свободно време. Когато съм на амвона, сърцето ми трепери дали ще успея да предам волята Божия, защото църквата Ти чака да капне слово от Бога -  за жадните, уморените, заспалите и хладките. И това в рамките на само един час! За кого по-напред? Призвал си ме да бъда страж - няма почивка, отпуска, болнични. Винаги съм на разположение, дори нощем ми звънят да помогна за някой проблем. Защо не разбират хората, че нямам свободно време. Едни се забавляват, други имат хобита, а слугата Ти се е обрекъл на народа Ти и семейството си. Трябва да бдя! Вниманието ми принадлежи на болните, наранените, колебливите,търсещите, децата и младежите. Да не забравя: и на жена ми. Благодаря Ти за нея. Отговорността е огромна. Всички мен гледат - като табела съм по пътя на правдата и святостта. Като афиш на Истината, която си Ти. Всеки може да плюе и скъса, но аз ще стоя - за това си ме призвал.     А парите?! Все не стигат. Децата ми искат, жена ми иска, просещите помощ искат. Благодаря Ти, че Си промислил да не съм в недоимък. Има по-малко за всички, каквото и колкото е нужно, Си го дал.     И това с кариерата в зависимост от нарастването на членската маса! Как само звучи! Само Ти знаеш как нарастват главоболията и отговорностите, но не се оплаквам. Радвам се, че народа Ти се увеличава. Само ако можеше и да не спя, мисля за всички. Знам ги по име, интересувам се от грижите им, проблемите им, нуждите им. Добре, че намирам сили и мъдрост от Теб чрез молитва и Словото Ти за да им се отзовавам.     Децата. Искам не само моите деца, а децата на всички които познавам да получат добро образование, широк мироглед и най-вече познание за Теб, колко Си Чуден и Велик, Господи. Да и ще използвам всички позволени средства според волята Ти, за да се развият като пълноценни и прекрасни хора.   Моля Те, изяви дълготърпението Си, благостта Си чрез мен. Да се прослави името Ти. Амин.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vandela007 - Горчивина
18.08.2014 21:49
изпитва скъсаният на приемен изпит кандидат-студент, но явно и на други им горчи....
цитирай
2. blagorodnik - Страданието
21.08.2014 20:09
изявява скритото в човека. Така е и с горчивите чувства. Едни озлобяват, други стават нежни и внимателни. Но ти го знаеш Ванечка :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 481038
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031