Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2009 10:50 - Започва се!
Автор: flyco Категория: Политика   
Прочетен: 1471 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 21.12.2009 20:36





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - ооо, така ли? добре е! ще следя.
19.12.2009 10:51
ооо, така ли?
добре е!
ще следя.
цитирай
2. flyco - Re: 1.
19.12.2009 11:03
Добре е това, че се предлага цялостен изборен закон, а не отделни поправки на съществуващи в момента регламенти.
От анонсите става ясно, че се гласи регулация, тук е много важно резултатът който ще се постигне да бъде широко подкрепен. Силовата промяна е по-лоша дори от това да няма промяна.

Относно долния праг за влизане в Парламента: ще се обсъждат числа над 4%-на бариера. Лично аз съм против повишаване на прага, както и против намаляването му.
Относно правото на гражданите в чужбина да гласуват, против ограничения по какъвто и да било признак съм.
Относно вероятността за задължително гласуване, против.
Относно въвеждане на преференциално гласуване: да, но в зависимост от това какъв ще бъде прагът.
Относно мажоритарни избори за Парламент: против, за местните съм съгласен.
Относно създаването на постояннодействаща нова административна структура: против.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: flyco
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1370936
Постинги: 276
Коментари: 2447
Гласове: 17476