Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2010 16:32 - За Дончева и РЗС
Автор: flyco Категория: Политика   
Прочетен: 3289 Коментари: 10 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Четох един материал: този. Всъщност той е под формата на интервю, но както и да е. Докато го четох ме обземаха различни настроения. Той така е написан - за да го обземат читателя различни настроения. запознавах се с направените в него "разкрития" и ме обзе едно чувство на дежа ву... Сякаш не татяна, а самият Яне ми шепне в ухото свещените думи, истината! Бях поразен. Виж ти, какви асоциации, за пощенски кутии и рупори. За тръби, звънци, фанфари и димки, за подбрана информация и подбрани моменти... Четох до там, не я изкарах до края, според мен нямаше смисъл.
Натрапчивото усещане за повторение на модела РЗС с нов изпълнител "Движение 21" някак си се заклещи и ме зачовърка отвътре. Мен като ме зачовърка нещо, после трудно ме пуска, но това си е мой проблем. Сега това човъркане докато се разкара все едни съмнения ще ме тресат. Всяка изява на Татянка ще я прекарвам през съмненията си. Не дай си Боже да се оправдаят. Тогава всички приказки за гражданско движение ще се окажат целофан - прозрачен и силно шумолящ.
А пък като започнат сега едни въпроси...
1. Кой финансира Янето? Вероятно той ще финансира и Дончева, казвам вероятно, тя не е отговорила още от де и идват парите, нито колко са.
2. Кой захранваше с инфо Янето? Вероятно същият ще прави и това с Дончева, но да видим.
3. Защо от Янето беше снето едно доверие? Има ли нещо общо това доверие с инвестирането на доверие в Дончева?
4. Каква задача не беше по силите на Янето, та сега се гласи негов заместник, разбира се ако Дончева бъде избрана за негов заместник?
5. Ами ако не става въпрос за заместници, а за дубльор? Всъщност има там един лимон за изцеждане и понеже едната цедка се позадръсти се вади нова. Отгоре все същият лимон, а отдолу добивът вече е увеличееееен.
Ей такива едни неща ми се завъртяха из тиквата докато четох това интервю. Разбира се, аз съм откачен и тъп, заразен с конспиративните идеи на прехода идиот. Но какво пък от това, гласът ми тежи колкото на всеки друг.



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamkamu - !
29.07.2010 18:16
Абе тая Татяна, купувала ли си е цигари от Женски пазар, че да ги говори тия. Повечето са от Македония и Сърбия.

Иначе конспирацията се наконспири яко и терзанията ти са резонни.
цитирай
2. haralanov - Ясно кой...
29.07.2010 21:09
Захранката и на Янето и на Дончева е от ДАНС на Сертов и Алексей Петров.Това,,Движение21,, е плод на генно-политическо инжинерство.Простичко е!,,Отдолу,, никой и няма нужда от подобен проект.Този проект е замислен,,отгоре,,в нечий мозък и болна главичка.То не,че ГЕРБ или НДСВ не са такива изкуствени проекти ама...Видяхме как свършва Крадлив дедо!
цитирай
3. анонимен - СЕЛСКИТЕ КОРЕСПОНДЕНТИ СИ ИМАТ...КОМПЮТЕР
30.07.2010 15:23
ВЕЧЕ НЕ ПИШАТ КАТО КАРАСЛАВОВ С ТЕБЕШИР И ВЪГЛЕН ПО СКАЛИТЕ И СТЕНИТЕ НА СЕЛСКИТЕ СИ ПОЛЯНК И КОЛИБИ...С КОМПЮТЪРА СИ ОБМЕНЯТ СВЕЩЕННИТЕ СЕЛСКИ МИСЛИ.ЛОШОТО-ОЧИТЕ МИ СЕ УМОРЯВАТ ОТ ПОДОБНИ АНДРЕШКОВИ ЗАТРУДНЕНИЯ
цитирай
4. flyco - :)
30.07.2010 16:43
Вауууу!
цитирай
5. tili - Китайска кутия, Флай!
02.08.2010 14:14
Не се знае колко тайни дъна и чекмеджета има.
цитирай
6. flyco - Re: 5. tili
02.08.2010 16:43
В тези постановки всичко е ясно, но не за всички - в това е смисълът им. Нарича се манипулация.
цитирай
7. анонимен - QtougYxLQA
15.06.2011 02:19
TYVM you've solved all my prlobmes
цитирай
8. анонимен - pCEpUHYoBEgTrXPJ
15.06.2011 13:44
G8NoFE <a href="http://comoqbyfrcyz.com/">comoqbyfrcyz</a>
цитирай
9. анонимен - oRBPJABUTuWtVjt
16.06.2011 13:38
uhbGzV <a href="http://gncdzrzccuwy.com/">gncdzrzccuwy</a>
цитирай
10. анонимен - mTPhpMKJwZJlBXjN
17.06.2011 20:38
mNQgDN , [url=http://gthyzxcrloql.com/]gthyzxcrloql[/url], [link=http://tqeyshsaiwzy.com/]tqeyshsaiwzy[/link], http://blajzwplizpn.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: flyco
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1367569
Постинги: 276
Коментари: 2447
Гласове: 17476