Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2010 11:41 - На успелите им личи
Автор: flyco Категория: Забавление   
Прочетен: 4390 Коментари: 15 Гласове:
8



image



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emil60 - Мамма миа!
03.01.2010 11:43
Голям успех, голяма фигура, ихххаааа!
цитирай
2. allbi - ха ха
03.01.2010 11:44
тогава не ща да съм успяла :)))
цитирай
3. niker - Влюбен съм....
03.01.2010 12:37
... аз пък, така ми изпълни полезрението тази картина, че ще жертвам кльощавия си задник за няколко успеха от тази жена. По - добре сит, морала ще го търся после в кенефа! ХаХа! Въпрос, в Бг имаше ли такова изчадие наречено морал!?
цитирай
4. tili - Това е заснето
03.01.2010 15:55
някъде в Народното събрание. Нямат ли фитнес там някъде из подземията?
цитирай
5. iliada - ЧНГ!:)
03.01.2010 16:10
Послучай Новата година
моя поздрав приеми
и нека радости големи
ти носят идващите дни.
Нека сбъднат се мечтите твои
в сърцето бликащи сега
и нека никога да няма
в сърцето място за тъга.
цитирай
6. galinabg - :))
03.01.2010 18:42
Хахах! Нали не й "завиждаш" на "успеха"?! Пази Боже, ще кажа аз :))))
цитирай
7. niker - За Тилчо!
03.01.2010 19:23
Жената не са я издебнали папараците за да я снмимат в засада, нито пък тя се е криела(то трудно таз работа ХаХа!), защото все пак жента е политик. Тази сладурана е Искра Фидосова, член на партия ГЕРБ, председател на правната комисия в парламента, и успял(заможен) адвокат от частната практика. Може и да Ви се стори страно, но тя е голям професионалист в сферата в която работи, за разлика от другите търтеи в парламента. Е вярно, че като че ли всички седят и нищо не правят, но... Фидоска е "злато моме", сладурана, че я папам. Грух, прас**то ми! ХаХа! Страхотна муцунка! ^_^
цитирай
8. realistka - Как не ви е срам, завистници нещастни!
04.01.2010 00:14
Такава хубава жена!
Освен това нотариус...аз ако бях нотариус колко кила щях да бъда...ама не съм!
цитирай
9. niker - Язък тогава!
04.01.2010 14:01
"Реалистката", трябва сега да си гледаш кльощавия задник на огледалото и да проклинаш дните си. И докато отражението на това твое дупе не достигне крайщата на огледалото... няма щастие за тебе! ХаХа!

пс. Майтапче! Да не вземеш да се обидиш сега!? Нали ме видиш кво съм тъпънарче! ^_^
цитирай
10. realistka - До niker
04.01.2010 15:29
Не си познал!
Поглеждам се на огледалото и не мога да отлепя взор!
Така хубавица съм...то бива бива красота, ама моята никъде я няма...
Поздрави и жив, здрав!
И ЧНГр макар със закъснение...
цитирай
11. viovioi - аз съм от Монтана. Града на въпросната дебелена.
04.01.2010 17:18
Мога да кажа само, че не е адвокат. Тя има Нотариална кантора - 3 етажна сграда на центъра на града, точно срещу съда!! Собственик е също на ресторантски комплекс "Монтанезиум" едно от най-емблематичните заведения в града. Също така има луксозен автомобил марка...?? не се сещам. Има 1 извънбрачно дете, родено от един женен мъж, който разведе и по късно разкара. Сега има фиктивен брак със сръбски нарко-бос. Защо фитивен, защо брак...не става много ясно. Може би вместо ООД. Имат обща инвестиция в изгражданто на ВЕЦ в региона на стойност 2-3 мил.еуро. Изяжда в собственото си заведени по 12 мекици за закуска. Лично сервитьорка моя позната ми каза. Но е дебела, не защото много яде или преяжда а има някакво заболяване на жлези с вътрешна секреция. Кантората и, както и заведението работят и в момента на пълни обороти. Това накратко...Ние сме все пак малък град.
цитирай
12. flyco - !
04.01.2010 18:06
O vio O vi! :) винаги съм се радвал на коментарите ти!
цитирай
13. niker - ViVa... la BoOm !
04.01.2010 20:15
Много агенти има в тази държава. Всеки знае, кой какъв е! Кеф! Аз като Ви казвам да не се жалите... 'ша са влюбите Вие в тази жена!
=======================
Реалистка: наистина съм възхитен... от красотата ти! Поздрави от мен също!
цитирай
14. haralanov - Хм...
05.01.2010 21:01
За теб Фидоската успяла ли е..?
цитирай
15. flyco - Re: 14. haralanov
05.01.2010 21:44
Към поста може да има различни гледни точки. Ти си избрал да ме питаш за буквалната. Не, не я споделям, затова в случая е по-важен подтекста, а не текста на поста.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: flyco
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1374973
Постинги: 276
Коментари: 2447
Гласове: 17476